عشق پاک

عشق پاک

اگه یه وقتی به قول بنده خدایی خداییییییییییییی نکرده خداییییییییی نکرده زبونم لال ... اگه خوشتون اومد و بازم خواستین می تونید بقیشم توی اون یکی وبم ببینید :

    paklove.blogfa.com

اگه بیاین که من ذوق مرگ می شم ............ دوستون دارم



نظرات شما عزیزان:

یه خاطره تلخ...
ساعت0:13---10 دی 1391
کفشهایم میروند
بی آنکه بدانند
من از پاهایم چقــــدر جامانده ام !








پایان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ستاره ׀ تاریخ: سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

نمی دونم که بقیه چه حسی دارن وقتی با چشم بسته راه می رن ...ولی من دیگه بهش عادت کردم . تا یه وقتی نگاهم به نگاه کسی خیره نشه و اون هم فقط برای تفریح نگاهش و بهم خیره کنه و من ... و اون ... و آخرش هم فقط یه قلب شکسته باقی بمونه ... درسته ... عشق من یه کم خنده داره ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , haniehnazari.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM
لینک باکس هوشمند
لینک باکس هوشمند پردیس
پردیس
لینک باکس هوشمند پردیس